lollanstankar

Alla inlägg den 30 november 2011

Av Louise - 30 november 2011 16:09

Hej allihopa! I dag var jag i skolan. Vi hade bad o öva lite på lucia sånger  Sen åt jag lite burk mandariner och ananas plus digestive kex. Mums!   Längtar tills imorgon! Då börjar vi med jul kalender! Jippie! Har kawaii kalender och choklad kalender. Ska spela lite minecraft nu. Imorgon ska mamma handla stress boll! Hejdå!!!                   






                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

Av Louise - 30 november 2011 16:09

Hej allihopa! I dag var jag i skolan. Vi hade bad o öva lite på lucia sånger  Sen åt jag lite burk mandariner och ananas plus digestive kex. Mums!   Längtar tills imorgon! Då börjar vi med jul kalender! Jippie! Har kawaii kalender och choklad kalender. Ska spela lite minecraft nu. Imorgon ska mamma handla stress boll! Hejdå!!!                   






                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Mitt Namn Är Louise. Jag Är En Färglad Tjej På 11 År. På den Här Bloggen Kommer Jag Skriva Om Mitt Liv Och Mina Tankar. Och Jag Kanske Visar Några Av Mina Små Bakverk.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lollipop Shiny

Ovido - Quiz & Flashcards